Werken bij

Ook in Arnhem is de eerste mijlpaal bereikt!

Ook in Arnhem is de eerste mijlpaal bereikt! Ook in Arnhem is de eerste mijlpaal bereikt! Ook in Arnhem is de eerste mijlpaal bereikt! Ook in Arnhem is de eerste mijlpaal bereikt!
25 Jun 2026

Ook in Arnhem is de eerste mijlpaal bereikt!

Na het feestelijke moment in Dordrecht was nu ook Arnhem aan de beurt. Samen met onze collega’s van Van Driesten hebben we de eerste paal mogen vieren voor het project Rijkswaterstaat Watersteunpunt Arnhem.

Een mooie stap waarmee ook op deze locatie de bouw officieel verder vorm krijgt. Op het terrein zijn de contouren van het nieuwe gebouw al goed zichtbaar en met de eerste funderingswerkzaamheden is de basis gelegd voor de volgende fase.

Het was een feestelijk moment op een prachtige, warme dag. Onder het genot van een Gelderse lekkernij en een lekker ijsje hebben we samen met alle betrokkenen stilgestaan bij deze mooie start.

Mooi om te zien dat we, na Dordrecht, nu ook in Arnhem volop in beweging zijn. We kijken uit naar een prettige samenwerking en een voorspoedige bouwperiode.

Samen met en voor een glimlach ;-)